Ombyggnad Tennishallen

2018-04-26 i Allmänt

Hej!

Tennisklubben ska bygga om och renovera entrén och kontoret under våren och vi behöver din hjälp!

Vi ska bland annat öppna upp väggen in till kontoret och på så sätt få till en större yta som ska inredas på ett trevligt och funktionellt sätt, se bifogad layout.

Syftet är att få till en ”hang-out” för en fika, mellanmål och kanske läxläsning medan man väntar på att spela eller efter träningen!

Vi kommer att ha ett antal arbetskvällar under maj och ser gärna att de som har möjlighet hjälper till vid något tillfälle.

Första åtgärden blir att ta bort väggen in till nuvarande kansliet.

Vi behöver personer som har erfarenheter av denna typ av arbete men även personer som kan bära bort byggavfall.

Därefter blir det mestadels målningsarbete.

Vi är tacksamma för all hjälp vi kan få och det är bara att dyka upp vid något av tillfällena nedan!

torsdag 3 maj 2018 kl 18:00
tisdag 8 maj kl 18.00
tisdag 15 maj kl 18.00

Om ni har några frågor är det bara att kontakta PeO Sjöberg på 070-559 1818 eller Magnus Bröms på 073-818 0201.

Mora TK - Tennis Skepphusvägen 2 79231 Mora

Tel: E-post: info@moratennisklubb.se